Виховання дітей

Як вихователька в дитячому садку відбила моїй дитині бажання малювати?

У нашому районі містечка два дитячих садка-один новіше і побільше, інший постарше і поменше. Знаходяться в 20 метрах один від одного. Коли я старшого ставила на чергу в дитячий сад, написала обидва садка.

Путівку дали в той, що новіший і побільше. Неприємності почалися відразу. одна вихователька була досвідчена, з великим стажем, інша тільки після інституту.

І ось ця починаюча зірка педагогіки одного разу мені видала:”ваша дитина неадекватна – він бігає”. Інших ознак неадекватності виявлено не було. Попросила старшу пояснити молодій колезі, що бігати – це абсолютно адекватно для трирічної дитини.

із загального доступу молода звільнилася, старша поїхала в інший регіон, вихователі змінювалися – в основному траплялися непогані, а іноді навіть просто чудові…

І ось останні-від яких ми втекли в школу в 6 років зі старшої групи…

дуже багато у них було косяків, але тут про малювання: вихователь проводила заняття з малювання, діти намалювали, і коли здавали їй малюнки, вона видала: “огидні малюнки!”. Я, правда, так і не зрозуміла, вона це сказала про малюнок моєї дитини або про все. із загального доступу.

У мого з тих пір як відрізало-перестав малювати зовсім. До цього великого таланту в малюванні у нього не проглядалося, але малював часто і з задоволенням, а після цього – взагалі ніяк. Я спочатку помітила, що дитина перестала малювати, а потім почала з’ясовувати причину.

І коли з’ясувала, була, м’яко кажучи, дуже незадоволена. З вихователем, природно, був складений розмова, і за його підсумками написана скарга завідуючої. із загального доступаВопросов було кілька: Це сад з художнім ухилом? Чому не попередили при вступі? Ні? Тоді про яку якість малюнків говорить вихователь? З яких пір малюнки в саду оцінюються? Коли Майя ВАСИЛІВНА встигла стати експертом в області живопису і малюнка? У неї є художня освіта, що дає їй право оцінювати дитячі малюнки? Хто дав їй право озвучувати свої негативні враження від малюнків дітям? З завідуючою розмова теж була досить жорстка.

А синові було сказано, що виховательки теж бувають дурепи, і на думку таких педагогів не треба звертати увагу. Звичайно, дрібну моторику можна розвивати і іншими способами, але за допомогою малювання розвивається також і просторове мислення, сприйняття, уяву, зорово-моторна координація..

. І це все до школи і в початковій школі розвивати необхідно. із загального доступаЯ намагалася водити дитину в сад рідше, а на свої уроки малювання в школі – частіше.

Сама вдома малювала, просила його подивитися-оцінити. Відправляла до нього дочку, а пізніше молодшого, коли їм терміново потрібно було щось намалювати. Кожну лінію хвалила-хвалила-хвалила.

Близько трьох років Мені знадобилося, щоб дитина замалював знову. Всі ці три роки згадувала вихователя-шкідника нехорошими словами. із загального доступаКак результат-почерк у старшого залишає бажати кращого, з роками поліпшується, на початку все було криво.

У молодшого, який малює, практично, з народження-набагато краще. З мисленням і сприйняттям все непогано, але ми з цим працюємо. Виховка працює досі: якщо діти ридають на підході до саду – 100% з її групи.

Related posts

Leave a Comment